Stella Düşerken

Neyseki bu sefer uyumak için kitabın içini tercih etmedi. 😂

Stella Düşerken İsveçli yazar Linn Ullmann’ın kitabı. Son yıllarda farklı ülkelerden yazarları okumaya özellikle dikkat ediyorum. Sayıca çok kitap okuduğum için belki de artık zevkime göre kitap bulmakta zorlanıyorum. Farklı ülkelerden farklı tarzları okumak ise insanın önüne yeni bir bakış açısı sunduğundan sanırım bana iyi geliyor😊Hevesle kitap alıp yarım bırakmanın hüznünü bilen bilir 😀

Gelelim Stella’ya. Öncelikle bu kitabı @sirin_boutique den Avşa Sokak Canlarına yardım amaçlı çok da uygun bir fiyata aldım. Sizlere de sayfayı öneririm.

Gelelim kitabımıza. Kitabın başlarında ana karakterimiz Stella’nın öldüğünü öğreniyoruz. Stella eşi Martin ile dokuz katlı bir binanın çatı kenarında yürürken görgü tanıkları düştüğünü görüyorlar. Gerçekten düştü mü, eşi Martin mi onu itti kitap bu soruya cevap arıyor. Aslında aramıyorda 😀 Çünkü bir yerden sonra çiftim çocukları, Stella’ya aşık eski bir hastası olan Axel, olayı araştıran polis memuru ve görgü tanıklarının anlattıklarıyla karakterleri daha yakından tanıma telaşına düşüyoruz.

Okuması çok keyifli bir kitaptı. Mümkünse hiç ara vermeden 2-3 günde bitirmenizi öneririm. 1 gün bile ara verince karakterlerin anlattıkları unutuluyor çünkü.

Azıcık polisiye, bolca psikoloji, bolca gizem ve aynı zamanda sıradanlık, biraz acı, biraz şaşkınlık saracak sizi okurken.

Yorum bırakın